Tre smarte og brugbare tips til jer der skal afvikle et arrangement
Hvis I står over for at skulle afholde et socialt arrangement af en art, så kan det være at det er en god ide at læse med videre her. Der findes en række små og større tips som kan gøre afholdelsen af et småt til mellemstort socialt arrangement en smule nemmere. Du kan som arrangør for eksempel vælge at købe nogle specifikke produkter, eller arrangere eventet på en bestemt måde. Her kommer der derfor tre tips til jer, der står over for at skulle afvikle et arrangement.
Produktet, der hjælper folkene i entreen
Hvis I afholder et arrangement, hvor der ikke skal købes billetter, men hvor I stadigvæk har behov for at holde styr på hvor mange mennesker der er i et bestemt lokale eller hvor mange deltagere der er inden for dørene, så kan dette produkt nemlig hjælpe jer. Med en persontæller kan de ansvarlige i entreen nemt holde styr på antallet af personer der deltager. I kan eventuelt købe flere hvis I har flere områder som I ønsker at tælle i. Det er en nem løsning til behovet for at tælle deltagere.
Husk at have styr på sikkerheden
Når antallet af deltagere overstiger et bestemt antal og bliver et større arrangement end hvis det var et privat event, så er det vigtigt at I som arrangører tager ansvar for sikkerheden til eventet. Derfor kan det være en ide at spørge til råds hos sikkerhedsfirmaer med speciale i afvikling i events når I går i gang med planlægningen.
Hvad med promoveringen af arrangementet?
I perioden op til et arrangement, så er det klart at promoveringen af eventet er rigtig vigtigt. Det er især en god ide at udnytte de muligheder for effektiv kommunikation på de sociale medier. Undersøg om I skal skrue en smule op for jeres tilstedeværelse på de sociale medier.